Have you ever thought just maybe, you belong with me?

Skrivet den: 2012-05-02 - Klockan: 20:01:38 / Kategori: Connie / Direktlänk


Yo broes, jag har varit aaaastrött hela dagen å inte orkat uppdatera. Skoja jag har bara glömt att jag har en blogg haha.. Älska vädret som varit dom senaste dagarna, SÅDÄRJA MODER NATUR! Kom på igår natt att jag hade matteprov idag, haha great.. Som tur va så kunde jag typ allting så de gick gaaalant! Kom hem å chillade lite, sen kommer pappa in i mitt rum helt random och ger mig en Brynäströja, haha tack?!?!? ♥♥♥ Spåååååraaaar, jag har skittråkigt och är helt slut, vet itne varför för jag har inte gjort ett skit idag, suttit med gitarren enda sen jag kom hem typ och bara typ slagit på strängarna haha, kommer säkert nånvart...
har jag nånsin sagt att jag hatar att ha på mig svarta tröjor? haha jag känner mig typ fett emo då, vet inte varför, är speciellt så med t-shirts, seriöst jag är ju slut i huvet..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0