harder, better, faster, stronger

Skrivet den: 2012-05-17 - Klockan: 17:05:15 / Kategori: Connie / Direktlänk
blev inget idag, skulle ringa killarna vid 10 imorse å då skulle dom säga ifall dom kom eller inte, lyckades väcka toffe men inte joel, ringde honom 42 gånger hahaha, men fick aldrig tag på honom så blev väl inte av. satt iallafall å pratade med toffe i typ 1 h i telefon och nu vet jag inte vad jag ska göra, ska nog slå på en film eller något. var egentligen meningen att mina föräldrar skule på nån fest med Sandvik i Sandviken, å då hade jag å min syster varit ensamma själva ett tag, men de blev inte så utan dom drog till mina kusiner för de va födelsedagsfest där, så nu är dom hemma igen... wellwell. om någon vill ses eller iallafall kan vara social kan den ju skriva till mig hihi bra hörs hej folket

nnnnaaaattttuuuurrrraaaalllll
<--- hehehe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0