Godnatt ?

Skrivet den: 2012-05-19 - Klockan: 01:03:56 / Kategori: Emma / Direktlänk
Asså, jag fattar inte, när de är kväll, så kanske man träffar nån, så kanske man hälsar så som typ gamla tanter å gubbar gör ba; godkväll.
Men när de är natt, så kan man inte säga "godnatt" för då ska man tydligen sova?
Men de är väl exakt samma sak som Godmorgon, goddag, och godkväll?
Fattar inte dedär och kommer förmodligen aldrig göra de heller, tänkte bara att de va skit konstigt, nu säger jag lixom Godnatt för att de är natt, inte för att jag ska sova?
Varför börja jag ens tänka på dedär undrar ju jag då.. Tänker lite för mycke såhär på kvällen när jag inte kan sova..

Har grannar som festar, as hög musik, och mitt fönster går iiiiinte att stänga, blir så less, för jag är trött som ett cp och de enda jag vill är fan att sova, sova sova soooooova, hur länge som helst, fatta skönt de skulle va, inte sovit länge på jätte länge...
Och alla sover typ, ingen är vaken och social, helt forever alone, leeeess :(

Så håller ju min dator på att paja typ, less på de me, så jag måste spara ihop till en annan dator, ska spara ihop till en stationär tror ja, pallar inte laptop , sitter ändå på samma ställe typ hahaha, bara att börja spara, kommer typ ha en ny dator om 3 år, ser fram emot de jag!

Men nu ska jag nog lägga mig i sängen och lyssna på musik å försöka somna, så får vi se vad morgondagen bjuder på, Tjuudeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0