for you, I'd be waiting for a lifetime

Skrivet den: 2012-05-19 - Klockan: 00:38:20 / Kategori: Connie / Direktlänk
Har varit en jätterörig dag. började med att jag typ vaknade vid 9-10 och emma försökte tvinga ut mig att gå, men icke sa nicke haha, somnade bara om. vaknade till lunchen, tjafsade med mamma å pappa typ, gick sen in på mitt rum och satt där nästan hela dagen. snackat med asmycket folk och tyvärr fått veta saker jag inte ville veta. personer som jag aldrig pratar med nuförtiden erkänner gamla saker och dagen har bara varit allmänt konstig. drar iallafall till storvreta imorn med alice, tror isak skulle med oss, men vet inte riktigt.. ska iallafall kolla på toffes match och sen ska vi va med honom om jag fattade rätt haha.. aja kommer bli skönt att åka iväg från östhammar åtminstone en dag. satt också och snackade i telefon med 4 st, hur gick det till liksom? hahah jag å alice kom på idag att man kan bjuda in folk i samtal..... på måndag blir det nog stan med emma, ska träffa några tror jag. längtar så himla mycket till sommarlovet, 24 dagar kvar så det är bara att hålla ut! vet inte vad mer jag ska skriva, saknar sensommaren från i fjol, fan vad den var bra.. saknar alla som jag va kompis med, alla jag kände och den jag var, allt var så mycket lättare och roligare då. känner att jag typ sitter och skriver värsta uppsatsen nu men haha behöver skriva av mig och ni behöver inte heller läsa :) men jag avrundar nog här, kan inte somna men endå.. tycker synd om dig emma som har grannar som "HAR FIESTA OCH DUNKAR MANGE MAKERS KLOCKAN NU" (citerat av emstern hon själv) och gör så att du inte kan sova hahahhahahhahahha :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0