dör

Skrivet den: 2012-05-24 - Klockan: 16:18:02 / Kategori: Emma / Direktlänk
Håller typ på att dö av värmeslag, eller nåt, va jätte varmt när vi va i stallet, och när jag kom hem så la jag mig i solen en timme, klarade inte mera, va skit varmt, fast fick bra med färg iallafall, me like!
Kom hem från frisören för ett tag sen, håret blev typ lite för kort, men de va ju slitet så de får man väl ta
Ska ju somsagt spara ihop till löshår och en dator, så de blir nog prima!
Måste nog oxå färga håret igen, för färgen har typ försvunnit?
Orkaaar inte, buhu..

Swempa va inte så jätte sammarbetsvillig idag, haha han ville bara äta.. men de blev asbra bilder ändå!


tjock häst som gillar gräääs hihihi

där va en av bilderna, tog bara nån nu, kommer väl fler imorgon antar jag, för då har jag ridit honom ett år, helt otroligt va tiden går, haha nu lät ja som en gammal tant, men så äre!

Jaja, puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0