DAG 25 - Detta är jag beroende av

Skrivet den: 2012-05-09 - Klockan: 19:24:41 / Kategori: Allmänt / Direktlänk
CONNIE:
Jag är helt och hållet beroende av mat, jag tänker som en riktig fet jävel hahaha.. Älskar typ mat, ibland, om de är god mat.. Såklart....... Men annars är jag beroende av min mobil, eller jag måste alltid ha den med mig haha. Är inte riktigt beroende av något så dethär blev lite svårt, men facebook kanske? heh..


EMMA:
Jag är grymt beroende av min mobil, håller på med den även fast jag inte har någon att smsa me, eller något att kolla osv, helt sjukt.. Så är jag beroende av datorn, facebook och att äta typ, när jag får tråkigt så äter jag hahaha, tjockis varning häär.
Så är jag beroende av mina kompisar, skulle inte klara mig en sekund utan dom.
OCH musik, helt beroende! :D

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hejsan har just nu en tävling i bloggen där du kan vinna VALFRITT MOBILskal, hur enkla regler som helst, anmäl dig! :D

Du måste INTE ha iphone för att va med! ;)



http://kajsaochtuva.blogg.se/2012/may/vinn-valfritt-mobilskal-fran-wwwsupplyse.html

2012-05-09 @ 21:05:39
URL: http://kajsaochtuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0