DAG 21 & 22 - Favorit ställe & En tv-serie du älskar

Skrivet den: 2012-05-06 - Klockan: 20:16:30 / Kategori: Allmänt / Direktlänk
CONNIE:
Mitt favoritställe är fan Uppsala, och Erikas hus hihi, och Emmas!
Uppsala är liksom aschill, man har grymt bra kompisar där som man nästan alltid träffar och man kommer bort från Östhammar. Erikas hus är bara bra mysigt plus att hennes familj är asnäll haha! Och Emmas är nog samma sak, så sjukt fint hus ju och bara att va där är ju skönt, ligger bara 50 meter från mitt hus haha!
En tv-serie jag älskar är nog 2 och ½ män och Simpsons haha, brukar inte kolla så speciellt mycket på tv men det är nog det!
älskar fortfarande den bilden hahahah ♥ ^

EMMA:
Asså jag har några favoritställen jag, stallet är nog de absolut mysigaste stället att va på, älskar att va där, för där kan man verkligen typ koppla av å så, tänka på allting så har ja ju världens bästa häst där som jag är med, urmysigt, sen så är jag hos Connie en hel del, så de är ett favoritställe de me, är där den mesta tiden av mitt liv typ, är typ mitt andra hem hihi! Och på typ innebandyplanen såklart, känns alltid så bra när man går ut där, för att då gör man något man tycker är askul, och hemma är de så soft att vara, och hos mormor och morfar och farmor och farfar, skit mys hihi
Sa ju att ja hade nåra stycken, heheheh
Och favorit serie, är One Tree Hill och Grey's Anatomy, helt klart, älskar dom 2 serierna, och 2 & ½ män är oxå ur skön, men jaja ! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0