DAG 19 - En vän som bor långt ifrån

Skrivet den: 2012-05-03 - Klockan: 18:20:19 / Kategori: Allmänt / Direktlänk
CONNIE:
Så sjukt dåligt men sant, så har jag massor av kompisar som bor långt ifrån mig, i typ Uppsala, Alunda eller Örbyhus, men asså mina 2 allra allra närmaste vänner som bor långt ifrån är nog Erika Jansson och Oscar Cruz, palla att ni bor minst 30 minuter ifrån mig med buss, klarar inte ens det haha, flytta hit förfan..
hahaha bjuder på denhär jättesöta bilden på mig å erkan ♥

EMMA:

Asså vänner låååååångt bort har ja inte typ, haha, längst bort är typ, Gimo, Öregrund, Örbyhus eller Uppsala typ,
Dock tappat kontakten med väldigt många av dom, men ah



En av dom, Johanna du är saknad som fan, ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0