DAG 16 & 17 - Detta gör jag på helgerna & Hit vill jag åka innan jag dör

Skrivet den: 2012-05-02 - Klockan: 20:56:57 / Kategori: Allmänt / Direktlänk


CONNIE:
På helgerna brukar jag för det mesta åka ifrån Östhammar minst en dag, typ till Uppsala. Asskönt faktiskt för här finns det ingenting att göra.. Men brukar väl träffa folk, gå på bio, handla, käka osv de vanliga! Brukar iallafall inte festa, de är bara onödigt att dricka tycker jag, eller asså dricka tills man blir full. Kul att inte minnas nåt sen liksom?
Asså jag vet inte vart jag skulle vilja åka innan jag dör hahaha, men kanske Thailand? Eller Bahamas haha, sägs att det är asfint där! Plus att vem gillar inte varma länder?
thailand:


bahamas:




asdfghjkl ge mig.


EMMA:

Jag gör väl inte så jätte mycke på helgerna, beror helt på humöret, om ja inte känner för att göra någonting så sitter ja vid datorn hela dagen typ, haha, nolife, eller så drar man å träffar folk, typ gör massa saker, finns inte så mycke å göra i Östhammar så haha!
Sen sticker man väl iväg till Uppsala å så nån gång ibland hihi


Typ ja på helgerna, älska mitt rosa headseet ♥♥♥♥

Och var ja skulle vilja åka, hm, de är as mycke, haha, Thailand, heelt klart, för att bli mega brun typ!
Så skulle jag vilja åka till typ Kina för att se pandor, älskar pandor!!
Och Miami, fatta häftigt, Hawaii, eh, New York, Las Vegas, Och Australien, förutom att de är så jävla giftiga djur där, för de är väl där dom finns väl? eller så va de Nya Zeeland, aja, dit vill jag iallafall, haha!

ojoj, rätt många ställen hehe..


Kina


Thailand



Miami



New York
Australien

Las Vegas

hihi

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hoho, jag har varit i Thailand ;)

2012-05-02 @ 21:25:34
URL: http://ebbablomqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0