Blir tokiiig!

Skrivet den: 2012-05-21 - Klockan: 20:51:28 / Kategori: Emma / Direktlänk
Asså, de är asbra väder, hur fint som helst, men inte fan är de sommarlov än ?!
Känns som flera år tills vi får sommarlov, buhuhuh, å imorgon börjar skolan igen, och de ska va as fint väder, dumt att få lov nu så man kan sola?
Jaja, får väl vänta ett tag till då, å hoppas som fan på att vädret håller i sig, annars blir ja fett besviken...
Behöver verkligen bli brun, är skit blek, haha :s
Och jag vet att jag tjatar, men, JAG ÄR SÅ FUCKING JÄVLA TAGGAD TILL SOMMARLOVEET, WIIIIIIIII
Fan så kul de ska bli, ba leva livet som aldrig förr!

Sitter just nu med hårfärg i håret, rätt självklart då, men jaja, haha, nu ska jag bli lite mörkare igen, hoppas jag..
De blir nog prima, ska ju bli lite fint till konfan tänkte jag :D
Men har ingen aning hur ja ska ha håret eller nåt, fml..

Sen så fotade jag med Karin för en stund sen, hon är verkligen skit duktig, jätte fina bilder blev de!
Så ser jag fram emot torsdag när Connsan ska fota mig å Swempa, hihi, blir sketa bra de, har värsta planerna!

jaja, nu ska jag inte slösa er tid me nå mer random prat, ha de bra så länge, tjo breee yao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0