Äntligen hemmaaa

Skrivet den: 2012-05-08 - Klockan: 21:34:00 / Kategori: Emma / Direktlänk
Varit en bra hektisk dag, från skolan, direkt till konfan, direkt till föräldra möte, hem å äta, direkt till hästen och nu är jag hemma igen, skit skönt, ska snart duscha, sen sova!

Funderar oxå på att städa rummet, ser ut som stryk...

Har typ ingenting vettigt att skriva märker jag..
Har sjukt tråkigt, men kände för att blogga, hehe, sällan

Jobbade med swempa från marken idag för att typ få honom att lita på mig och respektera mig, gick väl sådär eftersom han är så himla respektlös, men han va jätte duktig till slutet, inte tränat så mycket från marken så de va nytt för både mig och han, de ska jag jobba med lite mer i framtiden hihi

ur tråkigt inlägg vet, förlåt för de, nu ska jag duscha, tja ♥

Finaste ♥

OCH stort grattis till bästavän Fredrik som fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0