And I'm gonna love you like I'm indestructible

Skrivet den: 2012-05-16 - Klockan: 18:03:02 / Kategori: Connie / Direktlänk
bra glad över att det är 5 dagars lov! redan sluppit 2 dagar av denhär veckan, gick i skolan idag och nu är det lov igen, härligt! :D sitter och försöker fixa min nya dator och jag förstår ingenting av macbook's, ska nog fråga min syster när hon kommer hit! vet inte riktigt vad jag ska göra imorn, kanske skulle va med alice, joel och toffe men inte hört nåt mer om de så kanske inte blir av? aja det visar sig väl! ska också till erika nu under lovdagarna, saknar henne galet mycket! ska också in till stan, deklart, och träffa massa folk, så vill ni ses så är det bara att skriva på facebook/smsa! har iallafall äntligen packat upp allting från lägret och ska nog också städa rummet, haha känner mig som värsta städfreaket men det är ju skönt att ha ett rent rum!? well well, duschade igår och imorse försov jag mig på min sovmorgon så jag hann inte platta håret så de är typ lockigt/vågigt, kan lägga upp en bild, bara för att jag är snäll <3<3<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0