Älskar att plugga, och älskar idioter ♥

Skrivet den: 2012-05-03 - Klockan: 17:28:16 / Kategori: Emma / Direktlänk
"Sann" rubrik typ, säger vi !

So prov imorgon, Industriella revolutionen, typ, kan inte ens stava de.. Skit jobbigt, men rätt lätt att lägga alla saker på minnet, idag har jag pluggat sen jag kom hem, å de sitter rätt bra nu ändå, får hoppas på de bästa hehe!
So är typ skit tråkigt, men behöver höja mina betyg så jaja!

Sen så är ja så jävla less på personer som förändras och blir skit konstiga, typ kaxiga å snackar skit osv, riktigt less på såna, och som blir sura för ingenting, aja, de är tur att man har vänner som står vid ens sida vad som än händer, kärlek till er.

Sen så vill jag bara säga att jag älskar min bästavän så otroligt förbaskat jävla mycke, fan så glad att jag har dig, skulle inte vara någonting utan dig




älskar dig föralltid ♥
Kommentarer
Postat av: Maria♥

älskar också vänner som inte förnedras, en gång bråkade jag och min bästa vän i mer än ett halvår. fast nu är vi typ tagita igen :D

2012-05-03 @ 17:48:05
URL: http://mariaemmas.blogspot.se
Postat av: Ebba

sv; Taaaaack! :D

2012-05-03 @ 22:05:57
URL: http://ebbablomqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0