All I want is you, you're ma chérie

Skrivet den: 2012-05-09 - Klockan: 18:51:46 / Kategori: Connie / Direktlänk

Är suuuuper taggad till dagarna/veckorna framöver! Nu på fredag åker jag till sthlm på konfaläger, på söndag är det min födelsedag + att vi åker till gröna lund då! På tisdag kväll kommer jag hem och får presenter och tårta, sen är det en skoldag å de är onsdagen som är asskön! Sen har man ju ledigt tor-mån så då åker jag väl till ett par ställen å träffar folk om inte mina föräldrar planerat att göra något, åka nånstans kanske? :D den 9 juni, om prick en månad, åker jag till gröna lund med emma igen, kommer bli grymt! Sen är det ju inte alls långt till sommarlovet och i juli åker jag till Italien i 2 veckor! Längtar sönder :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0