you're the only one

Skrivet den: 2012-07-06 - Klockan: 16:43:53 / Kategori: Connie / Direktlänk
Ligger i min säng och är helt slut efter en dag då jag inte gjort ett skit?.. hahahah konstigt. målar iallafall naglarna och ska duscha strax, men tror jag tar de ikväll eftersom jag är för lat just nu :$ 
imorn ska jag in till stan med alice, så sjuuukt längesen jag träffade henne, inte bra! sista gången var faktiskt på avslutningen i österby och det är 3 och en halv veckor sen såg jag nu :s så imorn ska vi åka buss (vår hobby ♥♥♥) och äta kebab har vi bestämt, mer vet vi inte heheh.. men det kommer nog bli en toppendag iallafall!
10 DAGAR KVAR TILL ITALIEN , aa jag är typ övertaggad vafan ska du göraaaaa
blev fan lite ledsen endå när jag fick reda på att vi ska åka just då eftersom jag missar ssc och det är sista året 97orna får åka :( aja skitsamma! mina träningar börjar endå inte långt efter det hihi.
inte långt var tills christoffer kommer hem heller, de va antingen söndag eller måndag! wiiiiii
HAHAHAHAHA SÅ JAG
åhåååh, kärlek till kakorna som finns i kyrkan, tror jag ätit runt 20-30 stycken bara denhär veckan heh.
goodbye beach 2012 , hello biggest loser ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0