Vädret in my heart

Skrivet den: 2012-07-26 - Klockan: 16:03:59 / Kategori: Emma / Direktlänk
Ingen uppdatering igår förlåt, men nyttjade det bra vädret för fullt, va i stallet ett tag på morgonen å sen satt jag ute och solade ett bra tag! Sen började det regna och åska som tusan på kvällen, men nu är det nästan lika bra väder idag, förutom att de blåser nå förjävligt, hatar när de blåser, för jag börjar frysa så lätt, men jaja, varit ute och gått ett bra tag med Linn, och nu hade jag inget att göra så tänkte blogga lite snabbt!
Igår va de riktigt varmt, höll på att dö typ, va 32 grader i SKUGGAN mitt på dagen, så tänk er i solen lixom, blev faktiskt ganska brun på den stunden jag satt ute i solen, wiho, hoppas vädret håller i sig resten av sommarn!
Och om inte så blir jag bra avundsjuk på Tora och Linn som åker till Turkiet och ungefär 2 veckor, skit avis..
Men jaja hah! Fast det dåliga med vädret nu är att de är så himla mycke flugor och broms å mygg, helt sjukt, haha känns som att jag bara sitter och kommer på negativa saker, men de är sjukt så jobbigt me dom där äckliga krypen, speciellt i stallet, men även hemma, som tur är har jag faktiskt inte sett så mycket getingar i år, haha glad tjej, hatar dom!
Nej men ska nog avrunda lite här, hörs sen!
Grattis lillebror på namnsdagen hihi
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0