Tidsinställt

Skrivet den: 2012-07-10 - Klockan: 08:30:00 / Kategori: Emma / Direktlänk
Okej, dehär är det första tidsinställda inlägg jag gör, så jag antar att de kommer vara ganska rörigt osv, vet inte ens hur fan jag ska skriva hahahah!
Påväg till småland nu iallafall, och eftersom jag inte har tillgång till internet sen så får vi se hur mycket jag uppdaterar, pappa har ju appen på mobilen, så kanske tar den några gånger, heheh.
Har iallafall ingenting speciellt som vi ska göra i veckan, typ chilla ba, najs dä
De enda jag vet är att jag tror att jag ska kolla på trav i kalmar typ, kanske inte är i kalmar, men påväg till kalmar haha, vet inte ens vad stället heter, bra koll, hehe lol.
Ska stanna hos några vi känner på vägen tror jag, de blir nog najs de, får hoppas att vi inte kommer fram allt för sent haha!
Saknar Swempa redan oxå, hur fan ska jag klara mig utom honom i en vecka, ååh nusseee :(
Nej men nu ska jag sluta jiddra om saker som ingen bryr sig om, hörs väl antagligen senare osv!
P.S CONNIE JAG SAKNAR DIG MED JÄTTE MYCKET!!!1 :(
Bjuder även fast vi är as heta.
ÄLSKAR DIG VÄNNEN, HA DE SÅ JÄVLA BRA I ITALIEN, RING SÅ FORT DU KOMMER HEM!

Ha de gött, så uppdaterar jag när jag kan!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0