Sorri!

Skrivet den: 2012-07-16 - Klockan: 20:14:16 / Kategori: Emma / Direktlänk

Förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera, men är de semester så är de semester, right? Har varit skit trött så inte orkat sitta å skriva, blir lättare med dator sen Ska iallafall hem på torsdag typ, de blir la skönt, kanske så ska vi på Kent konsert på onsdag i Karlshamn, får hålla tummarna för de! Saknar swempa hur mycket som helst oxå, buhu :/ Blir att gosa flera timmar när jag kommer hem hihi Igår kollade vi på ice Age 4 på bio haha, så skön! Men jaaa, de här va ju ett intressant inlägg.. Ska uppdatera jätte mycket när jag kommer hem eftersom Connie inte kommer uppdatera så mycket antar jag, men hoppas hon gör de oxå hihi, men blir somsagt lättare med dator, aja, palla detta, pussbree Bjuder på en jätte gammal bild hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0