Sämst fredag

Skrivet den: 2012-07-20 - Klockan: 22:58:17 / Kategori: Emma / Direktlänk
Eftersom typ ingen är hemma, så har jag inte haft någonting alls att göra idag, haft skiit tråkigt, ont i huvudet hade jag oxå, så låg typ däckad i soffan några timmar, så köpte min lillebror pizza till mig, åååh så snäll, så cykla han hem å lämna den hihi, rätt ogott, och nu är jag helt ensam igen och sitter och tröst äter ostbågar, höhö..
Iallafall varit en skit seg dag för min del, imorgon blir de nog bättre hoppas jag!
Ah eftersom jag har tråkigt så tänkte jag bjuda på lite bilder, enjoy
kärlek till den här ^ ♥
okej dedär får la räcka, blev faktiskt nöjd med dom flesta bilder som jag tagit nu i småland, travbilderna fick asbra ljus osv, men kanske inte tog dom bästa nu men jaja, puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0