Sällan

Skrivet den: 2012-07-06 - Klockan: 21:23:44 / Kategori: Emma / Direktlänk
Man kunde ju ge sig fan på att jag trodde biljetterna till Justins konsert släpptes nu i natt, men de släpptes ju för fan tydligen igår natt och är slut sålt, kunde man ju ge sig fan på, så jävla less, sällan jag, tänker så jävla dåligt ibland, man kan ju tro att jag är blond..
HAHA PALLA LIVET
När fan kommer han nästa gång lixom? nej inte på ett bra tag antar jag, SKIT.
Drog iallafall till Felicia imorse, blev väckt av mamma 20 över 9, å skulle åka typ 10 så jag stressade ihjäl mig å kutade ner till busstationen där mamma hämta mig, haha, helt ofixad å skit kom jag dit, trodde de va kallt oxå, så hade as varma kläder, kunde man ju oxå ge sig fan på, varför just jag? - Jo, för att jag har sån jävla otur när jag tänker.
Haha, iallafall så har vi varit igång hela dagen, först red felicia dressyr, jag fota, sen in i stallet å fixa lite, sen hoppade hon, jag fota, sen tillbaka igen så red vi ner och skulle bada med hästarna,
Första doppet för i år - CHECK!
Haha halft.. Kom i till typ rumpan, sen ville inte hästarna mer, så jag har inte riktigt badat än hihi (a)
Sen rida tillbaka, fixa iordning lillhingsten å fota han, blev skit fina bilder, och sen fota Zoffe me, sen stack jag hem, kom hem 4, duschade, stack ner och åt med mormor o morfar + familjen, sen hem igen å nu sitter jag här och redigerar bilder, tog typ 300 idag, haha, kommer bli less på detta iaf..
Imorgon sticker jag till uppsala, shoppar lite och kollar på bio, de blir najs de!
Och på söndag ska jag måla och hoppa med matilda, sen på tisdag sticker vi ner till småland, så om inte blogg.se appen skärper sig så lär de inte bli så mk uppdatering från min sida iaf!
Jaja bjuder på lite bilder från dagen VARNING FÖR BILDBOMB HIHI, enjoy
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0