old is gold

Skrivet den: 2012-07-03 - Klockan: 21:21:37 / Kategori: Connie / Direktlänk
SHooo alla som läser, hahaha okej sämsta hittills förlåt....
Har idag varit på mitt å pernillas aschilla sommarjobb i hargs kyrka, legat ute i solen, spelat yatzy, kort, gitarr osv osv, börjar tycka om jobbet ahhaha! idag när jag skulle ta bussen hem därifrån eftersom pernilla drog till stallet, så jag väntade i 1 och en halv timme SÅ KÖR BUSSFAN FÖRBI MIG!! och de va ju ett bra tag tills nästa gick så jag fick skjuts hem av mina kusinerns mamma som kom och hämtade mig, hihi snääääll.
Mår typ asdåligt också, tror fan jag spyr snart haha, sorry att jag skriver de här men man gör vad som måste göras... så jag vet inte hur de kommer bli imorn, ifall jag stannar hemma eller inte, JAG TYCKER JU OM MITT JOBB OCH JAG VILL SOLA ......... hahah varför måste jag bli sjuk nu :((((( 
aa vi är lättroade .......
hahahha gårdagens lunch, åt med plastskedar för jag glömde bestick hemma :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0