Milano

Skrivet den: 2012-07-30 - Klockan: 11:55:50 / Kategori: Connie / Direktlänk

Hotellet i Milano är fett skönt, aslyxigt och grejer! Men det finns ingen pool och ingen strand men shopping finns det gott om! Nu sitter jag i lobbyn med hela familjen och bara chillar, alla är typ skittrötta efter gårdagen hahah, har också bara idag kvar i Italien, känns askonstigt eftersom jag blivit van vid att vara här även fast de bara gått 2 veckor hahaha. Aja ska bli skönt att komma hem och då kommer de första jag gör bli att springa över till Emma för jag har saknat henne SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket, så åker vi till stan dagen efter, kärlek till det haha! 9 dagar kvar till jaga får träffa toffe (om jag räknat rätt haha) glaaaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0