I'm alive!!

Skrivet den: 2012-07-27 - Klockan: 09:22:08 / Kategori: Connie / Direktlänk

Hahahaha shooo kommer ni ihåg att det är min blogg också eller? :ppPp nej men nu har jag iallafall lite ork att lägga ner tid på bloggen! Domhär 2 veckorna har varit grymt bra och jag kommer sakna Italien som fan, åker ju tillbaks till Sverige om typ 3 dagar tror jag? Aja de har varit grymt bra väder och jag har blivit brun hihihi! Idag är sista dagen i Rimini så jag ska passa på att bada och sola som fan på stranden, så jävla skönt! Har också shoppat massor och imorn åker vi ju till Milano så de blir ännu mer shopping där ;) Saknar faktiskt Sverige nu när jag tänker efter, eller jag saknar väl mina kompisar och den lugna trafiken hahaha! Men saknar toffe mest och han kommer hem typ 2 veckor efter mig, fml.... Men nu avrundar jag här så får vi se ifall jag skriver nåt mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0