Home sweet home!

Skrivet den: 2012-07-19 - Klockan: 23:32:13 / Kategori: Emma / Direktlänk
Äntligen hemma, eller okej, varit det sen 19, men jag åkte direkt ut till hästen och gosa gärnet, åhåhåh så jag saknat honom, imorgon ska jag förmodligen rida me, hihihihih, mys!
Åkt bil typ hela dagen idag, så är helt seg, trött å allt sånt där, men riktigt skönt att vara hemma igen!
Kommer väl typ bli bildbomb imorgon eller något, inte så mycke speciella bilder, haha, mest på djur faktiskt, kanske inte så roligt att se, men nåt kommer väl komma upp :)
Sitter just nu å letar efter en låt jag hörde i småland, som jag inte kommer ihåg namnet på, blir galen haha..
Jaja lite sammanfattning från smålandstrippen då, de har varit dålig väder för det mesta, regn typ hela tiden, har kollat på trav, askul haha, och fotat jätte mycke hästar å så, blev inge kent igår för att de regna å så skulle de bli så sent eftersom vi skulle åka hem idag, men jaja, nästa lördag då jävlaaaar, ååh så ja längtar, typ sommarens höjdpunkt!
Har förresten blivit ganska bra väder? iaf här vad jag kan fatta, hoppas de håller i sig för jag måste bli brun!
Är typ skitblek, haha dåligt pinsamt.. Så har jag tappat kondisen totalt, haha, hur fan ska jag få upp den igen, är skit tråkigt att gå ut å springa eller gymma, vill att innebandyn ska börja så jag håller igång med de, men är väl fortfarande osäkert med hur de ska bli.. :(
Eh asså jag vet inte vad jag ska skriva mer, är så jävla trött och hungrig, ska väl gå och lägga mig snart och sova bort hela dagen imorgon, så får vi se va dagen bjuder på, lovar att jag ska uppdatera mycket, puss
saknar dig bruden
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0