hemmaaa

Skrivet den: 2012-07-07 - Klockan: 23:44:36 / Kategori: Connie / Direktlänk
Har varit en asbra dag! började först med att jag och alice åkte till stan, så köpte vi jordgubbar och satte oss i stadsparken, började med massa 'yolo' och det är ingen idé att jag förklarar för er för det kommer endå inte verka roligt för er heh. men sen träffade vi grabbarna från örbyhus; simon, filip, adam, albin och anton, så sjukt längesen jag träffade dom så de va väl kul! så träffade jag och alice på karin, dj och dennis och sen käkade vi på jalla, standard.. sen blev det bio, då va killarna också med, fast dom satt längre bort! filmen var så sjuukt bra, The Amazing Spiderman, och jag tycker fan synd om dom som inte sett den! plus att han som spelar spiderman är ju skaaapligt snygg! 
efter filmen drog vi alla till donken och satt där och typ gjorde ingenting, men vi stack rätt fort iallafall haha. killarna gick till sitt tåg och vi gick till vår buss, så träffade jag och alice på matteo, aslängesen jag träffade honom också, så de va ju också kul haha! aja men har varit asskönt att få träffa alice igen och de är fan inte okej att vi inte ses på så länge för då blir det kaos heh.. men nu är jag hemma och är helt slut så ska gå och lägga mig i sängen och prata med lite gulligt folk, hörs!
SNYGGSNYGGSNYGGSNYGG ÅHÅÅÅH JAG DÖÖÖÖR!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0