HEJ

Skrivet den: 2012-07-04 - Klockan: 18:11:13 / Kategori: Connie / Direktlänk
Och förlåt för att jag typ suger på att uppdatera .. Har iallafall blivit sämre nu när det är sommar men då vill man ju inte direkt sitta och glo på datorn dag ut och dag in haha. men idag stannade jag iallafall hemma för jag mådde så satans äckligt! är iallafall inte alls lika illa nu så blir nog jobbet imorn! har inte gjort så mycket idag, låg mest och solade för det var jätteskönt väder, så har jag kollat på barnkanalen heeeela morgonen! askul faktiskt heh. så har jag och mamma fixat packlistan till italien så nu börjar det verkligen kännas som om att vi åker snart! 
har inga bilder att lägga upp från idag så ni får lite bilder som jag tänkt ladda upp men aldrig gjort haha, kul grej antar jag heh..
 
ja jag är ju somsagt inte normal ......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0