Hej hopp

Skrivet den: 2012-07-07 - Klockan: 23:08:08 / Kategori: Emma / Direktlänk
Kom hem från uppsala för en timme sen, va bra kul idag, fast varmt som fan, haha!
Skulle leta efter jeans shorts, har nog aldrig provat så mycke shorts på en dag i hela mitt liv, va seriöst i varenda affär, inget passade typ, bra less.
Kollade iaf på bio, Prometheus typ, nån Sci-fi (förkortas de så?) film, fattade inte så mycket men den va typ okej, såg de i 3D och hatar att kolla i 3D, bara för dom andra ville de, less
Jaja, köpte iallafall hem 2 tröjor!
Sett mycke as roliga saker idag också, jag och Linn har garvat så jävla mycke, haha, :D
Funderar på att straxt lägga mig å sova, ska till stallet imorgon å måla sen hoppa, wiho!
Sen ska jag väl börja packa lite till småland, men jaja, ha de gött pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0