Godmorgon heheh!

Skrivet den: 2012-07-09 - Klockan: 15:13:30 / Kategori: Emma / Direktlänk
Vaknade typ nyss..? Klockan är lixom halv 1, jag är fortfarande dötrött så jag kan typ lägga mig och somna några timmar till om jag gör de..
Precis dragit i mig en macka, nu sitter jag här och dricker kaffe haha, ska nog kolla på film snart, är skitväder så vad gör man inte? Har jätte många på datorn så de blir nog bra de!
Funderar på att ladda ner ganska många oxå, så jag har något att göra i småland, ska ju typ vara jätte dåligt väder hela veckan.. Bra less man blir, men är väl bara att hålla tummarna på bra väder så man kan göra något av sitt liv haha!
Idag har jag väl egentligen fullt upp, packa å allt sånt där, och så ska jag till Swempa och gosa med han några timmar eller nå, hur fan ska jag klara mig utan min bebis? :(
Så ska jag försöka träffa Connie ikväll om jag hinner, annars kommer jag inte träffa henne på över 3 veckor, kommer avlida.
De bra är att blogg.se appen typ börjar funka, så jag kan ta pappas mobil å blogga lite ibland, helt perfekt!
Tänk lixom att ha en iphone nu, åhåhå........... :(
Fast jag ska spara ihop så mycke jag kan, så ska jag tamefan köpa en iphone, de blir la bra, fast lär väl ta ett tag, men de sket man väl i..
Aja, nu har jag ingenting mer att skriva, uppdaterar väl senare!
HEHEH wops, glömde publicera dehär, hihihihi...................
Så lite uppdatering på dagen nu eftersom jag inte orkar skriva om, har precis kommit hem från hästen, bara gosade och jobbade lite från marken å lekte med honom, lagom ungefär, så ska han få vila denhär veckan, de blir perfekt, så ser jag fram emot en pigg häst sen, haha, nu ska jag väl börja med packningen lite, ha de gott hej!
jag vill ha sommarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hejdå
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0