för. er. jävla. skull.

Skrivet den: 2012-07-13 - Klockan: 23:05:35 / Kategori: Connie / Direktlänk
Jag ska ge mig på att blogga lite nu, med världens mensvärk som aldrig förut haha, har tagit flera alvedon idag och jag kan fan knappt röra miina fingrar utan att de gör aaaasont, synd om mig :(
meeen anyway! idag är det fredag den 13e och det har jag verkligen märkt av! blixtrat och åskat hela dagen, dessutom regnat. så har jag haft skittråkigt i uppsala med familjen (handlade dte sista inför italien) och så va jag ashungrig men ville bara spy av tanken på att käka nåt haha.. 
har också hittat världens skönaste grabb på youtube haha! han videobloggar om massa saker, länkar en video till er: http://www.youtube.com/watch?v=Zz3l3tFrIQw&feature=plcp och: http://www.youtube.com/watch?v=l5zYby93XU4&feature=relmfu han har en ny och en gammal kanal, asbra videor på båda haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0