Behind my smile, hides a story full of pain.

Skrivet den: 2012-07-23 - Klockan: 00:02:21 / Kategori: Emma / Direktlänk
Tjobreee, tänkte skriva ett inlägg innan jag somnar, är hur trött som helst, vaknade flera gånger vid 4-5 imorse och kunde inte somna om, sjukt drygt.. Har nästan lite ont i huvudet oxå, men de går nog över när jag får sova, som jag ska göra efter det här! Sitter iallafall och nöter Kent + en låt från Justin, gash, love iiiiiiiiiiit
http://andineedonedirection.tumblr.com/post/27255877593/close-your-eyes-put-your-headphones-and-listen <- länk till den, omnom ♥
Bara typ 5 dagar kvar till konserten förresten, åååh längtar, ska ju bli bra najs asså, hihi. och bara ungefär en vecka kvar tills Connie kommer hem, wiiiiiiiiiiiii!
Nej men nu ska jag börja dra mig mot sängen, godnatt
kär ♥
               
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0