Be alright

Skrivet den: 2012-07-22 - Klockan: 19:49:18 / Kategori: Emma / Direktlänk
Som jag sa igår så skulle de inte bli nå vidare uppdatering idag, men nu är jag hemma så tänkte slänga ihop ett inlägg, målade ju å så idag, va nån as jobbigt svart lack färg som satt kvar jätte bra på händerna, haha, stod å skrubbade med en diskborste och kallt vatten i stallet, ajfan.. Men nu har jag äntligen fått bort det hahah!
Tycker jag och Matilda är väldigt skickliga, målar å grejar hela tiden hihi, jaja, red Swempa sen, gick bra då, as pigg häst haha!
Ska försöka börja lära honom Longering sen, de går åt helvete för ingen av oss kan de riktigt bra än, haha..
Men de kommer, får ja väl hoppas, äey palla, uppdaterar sen, bjuder på en bild på mig och Linnsan, saknar dig vaaaaa! puss
Kommentarer
Postat av: Linn

saknar diiig med å!

2012-07-23 @ 00:51:38
URL: http://liinnsvanberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0