Ska aldrig mer..

Skrivet den: 2012-12-02 - Klockan: 21:54:08 / Kategori: Emma / Direktlänk
Stå och sälja på en fucking julmarknad i 13 minusgrader i 2 timmar!!
Rena självmordet typ, haha, plus att de tog ungefär en kvart att få upp bordet å allt godis å sånt, så där stod man i 40 minuter å frösihjäl, å herre, sen när alla började komma så blev de ju bara kallare å kallare, aldrig haft så ont i mina fötter som idag haha, gick in till alla möjliga affärer och drack glögg för att få upp värmen då och då, haha!
Nej men de gör vi inte om tycker jag, men vi fick iallafall sålt mycke godis tror jag, skitbra för lagkassan ;)
Sen då, drog på mig 70 strumpor när jag kom hem typ, haha, och så stack vi och åt hos några vi känner, årets första julskinksmacka och julmust, mumma ♥♥
Haha, har världens huvudvärk så ska nog lägga mig nu, kanske lyssna lite musik? Jaja, snart hehehe.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0