Inte okej

Skrivet den: 2012-12-02 - Klockan: 22:58:40 / Kategori: Connie / Direktlänk

Pallar inte sitta och skriva sena och långa inlägg bara för att jag varit för lat/upptagen för att skriva på dagen... Men jag tar det i korta drag!
* jag och Emma smider somsagt väääldigt hemliga planer!
* har stått och sålt julgodis med laget i 2 timmar ute i kylan (aldrig mer!!)
* satt upp tvn och ps3 i mitt rum
* pluggat till idrottsprovet som är på onsdag (eller nej, men jag borde gjort de)

Och imorgon ska typ alla 9or i kommunen ha en heldag på bruksgymnasiet och jag har faktiskt ingen aning om vad vi ska göra där riktigt... Aja det visar sig!
Glömde förresten visa skorna jag köpte förra helgen, kom på de nu heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0