haha nya istiden?

Skrivet den: 2012-12-03 - Klockan: 19:40:02 / Kategori: Emma / Direktlänk
18 minus, inte okej. Fryser ihjäl så fort man går utanför dörren, haha åh!
Kom iallafall hem från stallet för en stund sen, va kallt som fan, stackars swempa nuttisen, va som en isbit och bara stod å skaka när han kom in, bebisen, men jaja, han fick mat och så slängde jag på han 2 täcken, så nu ska han klara sig, fortsätter de att vara såhär kallt får vi stalla in dom :o
Aja, nu har jag dragit på mig one piecen och dricker varm choklad och äter pepparkakor och after eight, mums ♥
Haha palla att de inte finns nå o blogga om typ, hähä..
Kommer förhoppningsvis få igång bloggningen nu i veckan, varför får ni veta senare ;)
Eh aja, nu ska jag plugga svenska, pusssss
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0