Sjuk

Skrivet den: 2012-04-25 - Klockan: 17:54:28 / Kategori: Emma / Direktlänk
Stannade hemma från skolan idag för att jag vaknade med världens huvudvärk, lite onödigt å stanna hemma kanske, för de gick över när ja sovit några timmar å tagit alvedon, men de är så skönt att vila ut ibland.
Även fast jag har haft skit tråkigt idag så har dagen gått rätt fort, snackat med Erik i skype några timmar medans ja kollat på one tree hill typ, haha !

Igår orkade jag verkligen inte blogga, slutade vid 3 å hade konfa till 6 sen skulle ja ut till stallet, efter orkade ja inte, hehe..

Nu sitter jag och funderar på lite saker jag skulle vilja ha i konfa present, snart en månad kvar bara.
Alla önskar sig typ en moppe, men lixom, då blir de ju inget speciellt egentligen..
jag vill inte ens ha  en moppe tror ja, va ju inne på att önska mig en epa me Linn för ett tag sen, haha men kan inte riktigt se mig själv sitta å köra en epa, de skulle typ bli kaos..
Vet lixom inte va ja vill ha, finns så mycket, men ändå inte, typ så önskar ja mig en navelpiercing, eller typ nåt sånt, men ja  vet inte..

Sen så har kent släppt skivan idag, så oerhört jävla glad ja blev ,hihihi, ännu mera taggad till konserten nu, tjoho!

Kent – Jag är inte rädd för mörkret <--- ♥♥♥♥

aja nu vet ni att jag lever, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0