kul liv osv

Skrivet den: 2012-04-19 - Klockan: 20:30:22 / Kategori: Emma / Direktlänk
Sitter med gitarren i knät, datorn framför mig, tvn bakom mig, vilket liv, går åt helvete att spela gitarr, haha, verkligen as kass, och de går åt helvete för Skellefteå, nejdå, dom har bra spel, men vafan de kan ju inte stå 0-0 fortfarande, snart 15 minuter in i 2a perioden, hoppas över hela mitt hjärta att skellefteå vinner till sist, skulle va så kul att reta alla självsäkra brynäsare, hahah!

EDIT; Brynäs gjorde precis mål, hah, helvete..

Nej men jag har så fruktansvärt tråkigt så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, riktigt rastlös för tillfället..
Typ suttit å kollat massa såna här bilder, riktigt roligt, haha, sämst humor jag vet, men de går inte att hålla sig..







hahahah, fyfan så kul :D

pusseeen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0