It's friday, friday!

Skrivet den: 2012-04-27 - Klockan: 19:06:17 / Kategori: Connie / Direktlänk
... Och det betyder långheeeelg woopwoooop! Så jävla skoltrött så de finns inte haha, verkligen längtat ihjäl mig tills idag och veckan bestämde sig såklart för att gå jättelångsamt, MEN NUUU ÄÄÄR VIIII HÄÄÄR! Imorn ska jag först dra till Alices dop och sen vidare hem till Linnéa, greeeaaaat! På söndag ska jag nog in till gränby med emstern hon själv och handla lite kläder som jag veeerkligen behöver, pallar inte åka till stan då, bara rörigt om man ska handla.. På måndag drar jag, Linn och Alice (?) till stan på morgonen å kollar på forsränningen och stannar där hela dagen å träffar folk, hoppas fan de är fint väder bara! Och på tisdag ska jag sova hela dagen och ladda om för en ny skolvecka! Inte långt kvar till konfalägret, gröna lund, min födelsedag och sommarlovet! Känns skönt att ha nånting att längta till iallafall :D
lalala, whatever
lalala, it doesn't matter
lalala, oh well, lalala
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0