It's a mystery why I can't stop thinking of you

Skrivet den: 2012-04-26 - Klockan: 17:48:19 / Kategori: Connie / Direktlänk


Kom hem från skolan för ett tag sen, har fixat mig lite (varför liksom?..) och gjort lite läxor, dagen var faktiskt rätt rolig idag, till skillnad från alla andra, inget pms'ande på folk här inte! Snackade en snabbis med Linn om Valborg å de blir nog att dra till stan på dagen med henne, vet inte ifall Alice också skulle med? Tror det, mitt minne är inte det bästa heh.. Hade också en spanskaredovisning idag, skulle berätta ett helt A4-papper om Colombia med stödord, och jag hade ju såååklart pluggat jaaaaaaaa! nej. menmen jag klarade mig endå och stog där och drog lite ord som ingen förstog like a boss, läraren trodde att jag läste direkt från texten jag skrivit så hon sa att jag skulle få göra om de, men jag sa att jag hade stödord, å då blev hon tyst å började fjäska istället, hahaha hon hatar mig ♥♥♥
Men nu ska jag kila iväg och beställa lite kläder, ADIOS AMIGOS!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0