Härligt liv!

Skrivet den: 2012-04-23 - Klockan: 21:46:17 / Kategori: Emma / Direktlänk
Drog ner till gymmet och gymma en timme med Linn för en stund sen, utan några nej, riktigt bra för å va jag haha!
Riktigt skönt faktiskt, börjar verkligen komma igång nu!
Sen powerwalka vi hem å snacka om allt å så, så skönt å få ur sig de man behöver ibland!

Sen så är jag så jäkla sugen på typ, festis, vart de hela veckan, men inte har jag druckit nån sån, haha, ååh :(
Ont i huvudet har jag oxå, så fattar inte vad jag gör vaken, vill soovaa
Många som bryr sig typ..

Bra tråkigt inlägg, men yäyä, ni får stå ut med de, PUSSSS


hahahahahaha, min humor sådär på måndagskvällen :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0