GLAD TJEEJ

Skrivet den: 2012-04-20 - Klockan: 19:49:21 / Kategori: Emma / Direktlänk
Va riktigt sur och på dåligt humör idag när jag vaknade, och såg att vädret va piss.
Ännu värre blev de när de börjar snöa oxå, de är fan vår, vart fan är vår vädret?!
Blir så leeess!
Aja, gymmade efter skolan, blev väl på bättre humör då, alltid skönt att gymma med en bra vän, ligger i ordentligt med träningen med Linn nu, härligt!

Efter gymmet blev det hem, beställa pizza me pappa å lillebror, jag vet, onödig träning, men vafan..
Glädje på de oxå, sen glädje på att Kent släppt 4 nya låtar, fan så glad ja blev !!
Längtar ordentligt jävla mycke till konserten den 28 juli, något jag ser fram emot de, typ sommarens höjdpunkt !

Nu ska jag kolla om jag har nån bra film, å slå igång den, så jag har något att göra ikväll iallafall !

puuuuss!




♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0