Eriksson här då!

Skrivet den: 2012-04-12 - Klockan: 20:44:36 / Kategori: Emma / Direktlänk
Kör väl på de andra inlägget jag då!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, inte varit på humör på hela dagen, väcktes klockan halv 7 för att sjunga för lillebror som fyller år, palla livet..
Aja grattis till dig !
När jag vaknat ordentligt och fixat mig osv, var de bara att dra sig till skolan för att sätta sig på en buss i över 2 timmar mot Stockholm !
Ganska långtråkigt, är väl tur att man har Linn på bussen då!
När vi kom fram virrade vi bort oss på stan där nån stans, kände oss seriöst som några japaner som aldrig varit i Sverige förut, haha !
Efter en timmes virrande på stan så drog vi oss till Nationalmuseum, eller va de hette, urtråkigt ställe, gick nån guidad tur, på en timme, hann väl kolla 4 tavlor, helt ovärt..
Sen hem igen, och gratta bror mera, tårta ♥

Aja, kände att de här blev väldigt intressant osv..





/Emmaa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0