döööödödödödödöööö

Skrivet den: 2012-04-20 - Klockan: 17:07:48 / Kategori: Connie / Direktlänk
Bra less på allting, försov mig idag, sen så regnade det å blåste när jag cyklade till skolan, helt värdelös dag i skolan överhuvudtaget typ, och så började det snöa, SERIÖST?! det ska ju för i helvete börja bli sommar snart? Och så var det asmycket slask på vägen när jag cyklade hem, å de regnade å blåste då med så man kom ju ingen vart, och alla jävla pensionärer som ställer sig i vägen när man ska cykla och så lackar dom när man ber dom att flytta på sig, och så kommer jag hem å de finns ingen mat, seriöst jag döööööööööööööör. Då drog iallafall mamma å pappa å handla, och jag låg i sängen jag vet inte hur länge, när dom hade dragit, Sen så duschade jag aslänge och fick schampo i båda ögonen, ja men nej jag blev inte blind. Och mamma å pappa har fortfarande inte kommit hem? Ringde för en kvart sen å dom sa 5 minuter, mmmmmmmmmm tjenas. Hahhaha palla mig själv, palla skolan, palla alla som går där, palla att jag har läxor över helgen, palla vädret, palla att jag kommer sitta ensam hemma en fredag medans alla andra gör något kul, palla att jag vill åka till erika imorn, palla att jag kanske måste på middag hos några, palla att jag vill spela innebandy, palla palla palla palla. ÅÅH deppmode on typ, nästa jävel som ens vågar störa mig eller något får en hård käftsmäll.
Like this
Like that ^
aaaaaaa de är duckface vafan ska du göraaaa caps lock'a mig till döds?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0