DAG 3 - Drömkillen

Skrivet den: 2012-04-16 - Klockan: 18:41:31 / Kategori: Allmänt / Direktlänk
CONNIE:
Drömkillen är väldigt svår att förklara för jag har inga speciella krav egentligen, jag menar, bara det klickar så är jag väl fast haha! Men jag tycker väl mer om domhär söta och snälla killarna haha, jag vet inte varför men de är dom jag brukar fastna för. Detdär med att killar ska vara snygga och heta osv, de är väl ett riktigt plus men jag brukar inte dras till sånna :ppPp Men han ska väl vara snäll och omtänksam, se bra ut, inte vara så avundsjuk av sig och låta mig göra saker utan att det blir world war III. Sen så ska han väl helst spela nån sport, typ innebandy eller fotboll, men det mesta är väl rätt bra, bara han håller igång å inte har värsta kaggen haha... Han ska såklart ha tid för mig, jag orkar verkligen inte killar som säger att dom aldrig har tid. Och han måååååste gilla att mysa, det är ett måste, seriöst killar, ett måste. Annars kan ni ju bara glömma mig ♥♥♥
haha skulle kunna lägga upp 1000tals sånna bilder som stämmer in på en viss person
som jag hoppas förstår att det är han
menmen jag måste ju ge plats till vad Emma har att skriva också!


EMMA:
Min drömkille skulle väl typ va Taylor Lautner helt seriöst. hur snygg?
Nej men jag vet faktiskt inte, man faller ändå inte för sin drömkille, men, jag skulle vilja ha en omtänksam kille som verkligen bryr sig om en, asså, de är insidan som räknas, bryr mig egentligen inte så mycket om utsidan, men visst, de är väl den som gör att man provar, men insidan gör att man fortsätter!
Typ, en gullig kille, som skickar gulliga sms, älskart, typ, god morgon sms, å godnatt och bara allmänt gulliga sms, eller typ ringer bara för att fråga hur man mår eller nåt, hur gulligt är inte de?!
Sen snygg kropp är ju inget måste, men ett plus i kanten, verkligen, heheh, men vilken tjej vill inte ha en vältränad kille lixom? Nej men en som sportar iallafall, spelar väl ingen större roll vilken sport, bara han rör på sig!
Och en kille som inte blir avundsjuk, kaxig med andra, har tid med mig, osv, å som kan typ, sitta stilla å kolla på film å typ mysa, å inte behöva göra massa saker lixom, hihi


Ehm, a ni har ju lite bilder där uppe från Connie, så ni får nöja er med de!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0