DAG 2 - Staden där du bor

Skrivet den: 2012-04-15 - Klockan: 18:50:47 / Kategori: Allmänt / Direktlänk
CONNIE:
Staden som jag bor i heter alltså Östhammar, det är ett ganska litet ställe och ligger i Östhammars kommun. Det är faktiskt rätt fint och så, men det finns inte så mycket att göra haha.. Vill man till exempel handla kläder, käka på donken eller något sånt, är det en timme med buss till närmaste stad :( Även fast det är väldigt litet så är det långt till vissa ställen å de är aaaasjobbigt att gå, fast jag är typ världens lataste människa så de är inte så konstigt... Jag har iallafall bott i 4 hus i Östhammar, har bott här enda sen jag flyttade till Sverige. Går också i skolan här, Frösåkersskolan, rätt ruttet :ppPp Men Östhammar är faktiskt fint å bo i ibland! Okej det säger jag bara för att allt roligt folk ska flytta hit och hålla mig sällskap i min ensamhet.. </3


EMMA:
Vet förmodligen va jag ska tillägga...
Typ, Östhammar är faktiskt riktigt fint och så på somrarna, ibland iallafall..
Det är as skönt att bo här, nära till nästan allt, fast ändå så långt.. As jobbigt att gå runt här, typ går förbi samma ställe hela tiden, blir lite less, å ingenting händer på vintern å hösten typ, alla sitter typ inne, men på somrarna är de rätt soft att bo här nära till vattnet och så, tycker faktiskt Östhammar är en söt liten håla!
Trivs rätt bra här, känner dom flesta osv, as soft!

Vet väl inte riktigt va mer ja ska skriva, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0