DAG 14 - Din högsta dröm

Skrivet den: 2012-04-28 - Klockan: 20:45:30 / Kategori: Allmänt / Direktlänk
CONNIE:
Min högsta dröm just nu, det är nog att komma långt med innebandyn och flytta ifrån Östhammar, helst till Uppsala! Fins inte så mycket jag kan komma på just nu som jag verkligen drömmer om haha, så ni får nöja er med detdär och lite bilder!
HAHAHAHHAHA ÄKTA JAG ^


EMMA:
Min högsta dröm är nog att komma riktigt långt i ridningen, eeeller innebandyn, båda sakerna är så jäkla kul så vet inte va jag vill mest, får väl se! OCH att vara lycklig, och leva ett riktigt bra liv, de är typ min högsta önskan, att vara lycklig..
Sen träffa värsta bra killen, vinna pengar osv, de är ju typ en dröm alla har, så aa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0