DAG 10 & 11 - Hur ser din framtid ut? & En bild på någon du saknar

Skrivet den: 2012-04-25 - Klockan: 19:08:47 / Kategori: Allmänt / Direktlänk


CONNIE:
Hahahha vi suger på dethär med att uppdatera dagarna, men det har varit rörigt senaste tiden så de blir bara aldrig av, men min framtid, jag tänker gifta mig med en känd fotbollsspelare som tjänar jättemycket pengar å sen döda honom å ärva allt :) HAHA skoja bara lugna er.. Men jag hoppas väl på att bättra mina betyg ännu mer och gå ur både 9an och gymnasiet med bra betyg och sen vettefan för jag vet inte vad som kommer efter gymnasiet, universitetet tror jag.. Jag vill jobba men antingen människor eller djur, eller kanske media. Så vill jag ju gifta mig och skaffa barn, men de får komma längre fram!
Och sen så har vi ju andra dagen, en bild på någon jag saknar. Haha jag saknar otroligt många men pallar inte lägga upp så många bilder, så här är väl några
Simon & Filip Bergström
Christoffer Weman
Matteo Priori
Camila Lacorazza
Louise Jonsson
Oscar Cruz


EMMA:
Hur min framtid ser ut, jadu, just för tillfället har jag väl inte bästa betygen, men de jobbar ja på, så jag hoppas att jag kommer in på något bra gymnasium, ingen aning om vad jag vill gå än, blir nog typ något med djur eller media tror jag foto kanske? men de blir väl att fundera ut de under nian, nu fokuserar ja mest på att höja betygen.
Skulle ju bra gärna vilja komma riktigt långt inom antingen innebandyn eller ridningen, skulle vara så kul!
Och så skulle jag ju såklart vilja leva liiivet ett tag, sen kanske gifta mig, skaffa ett stoooort hus osv, men de ska ja inte tänka på förns om några år framåt, haha, nej men jag hoppas att min framtid blir riktigt jävla awesome, typ vinna några miljoner på lotto å så skulle ju inte sitta helt fel, heheheh..



Sen är de så jäkla många jag saknar, riktigt riktigt många, men blir lite bilder!


Johanna Mattsson

Felicia Sannegård

Nora Eriksson

Karin Göransson

Joar Ödlund

Ah de va väl nåra de, finns så många mer, men jaja!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0