Bäst!

Skrivet den: 2012-04-27 - Klockan: 22:49:33 / Kategori: Emma / Direktlänk
Jag är på så jäkla bra humör!
Vet inte varför, kanske bra de, inte vart på humör på hela dagen!

Tvingade ut Linn på en springrunda runt kvart i 10 nu, riktigt skönt faktiskt, varmt ute fortfarande, och inte så jätte jobbigt, grymt värt typ..
Fattar inte vad som har gått snett i skallen på mig när jag vill ut å springa, till och med rätt sent på kvällen, haha, normal tjej..

När vi sprang så mötte vi nåra me en bil, som tuta som fan, fick typ en hjärtattack då.. :')

Nu är jag typ helt slut, först styrka å kondition en timme i skolan, riktigt hårt pass faktiskt, va helt död efteråt, sen nu, så nu tänker ja faktiskt sätta mig med massa tjockis saker å kolla på någon film, love my life ♥

Ha de bäst pusssss


It's hard to forget someone who gave you so much to remember..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0