Bäst dag!

Skrivet den: 2012-04-30 - Klockan: 17:51:49 / Kategori: Connie / Direktlänk
Vaknade klockan sju imorse och tog 8:15-bussen till stan med Linn å Karin! Träffade Linn och Sara där så vi kollade på forsränningen med dom, sen gick vi alla 5 å käkade och träffade toffe och honken som också var med oss. Träffade Cruz med, åh vad jag saknat honom! Och så träffade jag Erika, Fanny, Ida, Evelina, Matilda å Julia! Träffade jättemånga fler men pallar inte skriva upp alla haha.. Sen kom iallafall Pontus och Albin och var med oss. Tjejerna drog hem vid två men jag stannade kvar med grabbsen, hade endå inget att göra hemma så tidigt. Så vi gick runt lite och gick upp till slottet å stog där ett tag, var rätt skönt faktiskt! Köpte en majblomma av en uuurgullig liten kille också, känner mig rätt duktig haha! Tog iallafall 15:45-bussen hem och när jag satt på bussen såg jag att vädret bara blev sämre å sämre ju närmare Östhammar man kommer, ååh ville inte hem! :( Men var iallafall en grymt värd dag, lätt bästa valborg någonsin! Och bättre kan det fortfarande bli, funderar på att dra ner till majbrasan i Östhammar, får se om jag orkar och hinner!
image description
image description
image description
image description
^ killarna tvingade mig att gå upp till slottet med dom, så jävla höjdrädd hahaha..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0